Ключові компетенції дітей дошкільного віку
Мовленєва компетенція охоплює знання необхідних мов, оволодіння способами передачі інформації, уміннями слухати й розуміти іншого. На думку більшості вчених, мовленнєву компетенцію слід розглядати як критерій готовності дитини до шкільного навчання.
Інформаційна компетенція спрямована на формування умінь самостійно шукати, аналізувати й добирати необхідну інформацію: організовувати,перетворювати, зберігати і передавати її.
Соціальна компетенція містить способи взаємодії з оточенням, співпрацю під час групового спілкування, навички роботи в групі, брати на себе відповідальність, регулювати конфлікти.
Конгітивна компетенція містить навички самостійної роботи з ііінформацією; застосування отриманих знань для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань: уміння самостійно ставити мету, планувати: навички аналізування, рефлексії, само оцінювання пізнавальної діяльності.У межах цієї компетенції дитина опановує навички розв’язання проблеми самостійного конструювання знань.
Загальнокультурна компетенція позначає обізнаність дитини з особливостями національної та загальнолюдської культури – духовно моральними основами життя людини, культурологічними основами сімейних, соціальних і суспільних явищ і традицій.
Компетенція особистісного самовдосконалення спрямована на самореалізацію дитини в діяльності та оволодіння способами саморегуляції, саморозвитку. Само підтримки. Турбота про власне здоровя та безпеку життєдіяльності, внутрішня екологічна культура.

Ім'я, яке носить наша школа належить її учневі - Степовому Миколі Федотовичу, якому 4 червня 1944 року було присвоєно звання Героя Радянського Союзу, нагороджено орденом Леніна, орденами Великої Вітчизняної війни І ступеня і Червоної Зірки.